+38 (093) 280-03-89+38 (067) 294-29-97ikitbtv@gmail.com

                 

Зустріч с Фрідером Хокгеймом

Днями в Інституті кіно і телебачення Київського національного університету культури і мистецтв відбулася зустріч-лекція, присвячена функціонуванню освітлювальної техніки для кіновиробництва, телебачення та фотостудій.

До майбутніх фотографів і операторів завітали представник одного із провідних системних інтеграторів на ринку професійного відеообладнання України компанії CоmTel Юрій Назаров та засновник відомої американської компанії-виробника освітлювальної техніки для кіновиробництва, телебачення і фотостудій Kino Flo Фрідер Хокгейм.

Пан Фрідер вирішив провести лекцію зі студентами у форматі інтерв’ю.

Студенти Інституту кіно і телебачення КНУКіМ: Яким був Ваш перший професійний досвід?

Фрідер Хокгейм: Коли я був, як і ви студентом, не знав ким стану в подальшому. Може, оператором, може, продюсером, можливо, режисером. Я був на роздоріжжі. У 1978 році, коли закінчив університет, мені випала можливість попрацювати на зйомках кінофільму, в команді світлорежисерів.

Я дізнався, що на реальних зйомках все відбувається інакше, зовсім не так, як нас вчили в університеті: застосовують новіші методи, користуються іншими технологіями. Я мусив знову вчитися.

Найголовнішу річ, яку мені забули пояснити в університеті – те, що свою роботу я маю виконувати якісно, швидко та обережно. Коли я приходив на знімальний майданчик, першим ділом дізнавався не що і як мені робити, а де лежать інструменти. За перші 4 години роботи на зйомках я дізнався більше ніж за останній рік навчання в університеті.

Студенти Інституту кіно і телебачення КНУКіМ: Чи не розчарувала Вас сфера кіновиробництва?

Фрідер Хокгейм: Навпаки, вона мене багато чому навчила. Наприклад, коли я вже активно почав працював в кіно, зрозумів, головне – вміти оперативно вирішувати проблеми, що виникають у ході робочого процесу.

Студенти Інституту кіно і телебачення КНУКіМ: Коли Ви почали думати над створенням своєї власної компанії?

Фрідер Хокгейм: Кіno Flo з’явилася через постійне виникнення проблем у виробничому процесі. Я почав замислюватися, як ефективніше вирішувати ці проблеми, яке обладнання при цьому використовувати.

Основне завдання, яке я хотів вирішити, – це створення джерела м’якого світла без застосування громіздких конструкцій віддзеркалення. Адже дуже важливо, щоб робота із світловою апаратурою на майданчику здійснювалася вміло і швидко. Час – найнеобхідніша річ упродовж зйомок. Завжди дуже погано, якщо ви довго налаштовуєте світло, це потрібно робити якісно і в найкоротші терміни.

Студенти Інституту кіно і телебачення КНУКіМ: Якими були Ваші перші кроки? Адже Кіno Flo зробила кардинальні зміни в індустрії.

Фрідер Хокгейм: Так, це правда. Ми першими в кіновиробництві запропонували користуватися флуоресцентними лампами. Вони були непридатними для професійної роботи на майданчику, але я почав їх вдосконалювати, розуміючи – за ними майбутнє! Вони були важкими, робили відблиски, мали погану світлопередачу.

Перший оригінальний пристрій був виготовлений із картону, далі ми почали використовувати пластик. Він дозволяє працювати на відстані 5-6 метрів від пристрою, не порушуючи при цьому ніяких характеристик, позбавляє нерівного світла. На перших зйомках ми зрозуміли: якщо поставити пристрій горизонтально – зникає тінь. На майданчику, звичайно ж, потрібне м’яке світло, яке не створює зайвих тіней, але виникає питання, як це буде функціонувати.

Ми щоразу вдосконалювали наш пристрій методом експериментів на знімальному майданчику. Я переконаний, що розуміння принципів роботи апаратури допомагає творчо підходити до процесу та винаходити власні світлові тіні.

Студенти Інституту кіно і телебачення КНУКіМ: Як, на Вашу думку, змінилася кіноіндустрія останнім часом?

Фрідер Хокгейм: Звичайно ж, прогрес дістався й кіно. За останні 7 років технологія освітлювальної техніки змінилася більше, ніж за попередні 100 років.

У класичному «плівковому» кінематографі без проблем можна визначити, як плівка передасть світло. В електронному – всі камери різні і кожен виробник не може точно визначити, як сенсори камери реагуватимуть на те чи інше світло. Ми намагаємося зробити наші пристрої унікальними для будь-якої камери. Хоч не завжди ціна може бути такою низькою, як в інших виробників. Зараз ми представляємо нову розробку Кіno Flo – апаратуру з усією електронікою «на борту». Цей пристрій використовує в 2 рази менше електроенергії та працює у великому діапазоні напруги.

Студенти Інституту кіно і телебачення КНУКіМ: Якими ще новинками Ваша компанія планує здивувати ринок?

Фрідер Хокгейм: Сьогодні Кіno Flo пропонує три типи ламп, три ноу-хау. Вони вкриті спеціальною оболонкою, яка захищає від пошкоджень. Згодом ми створили цілу лінійку лампових пристроїв різноманітних розмірів і вдосконалили їх. Нове обладнання швидко здобуло популярність у кінодокументалістиці.

Ви можете користуватися такими лампами навіть без корпусу, не хвилюючись, що можете обпектися. Коли ми працювали над фільмом «Barfly» («П’яниця»), використовували одну з таких ламп без корпусу, таким чином ми освітлювали під камерою крупний план обличчя. Джеймс Камерон, наприклад, любив брати лампу в руки і підставляти під камеру, додаючи світла в очі.

Результатами інтерв’ю залишилися задоволеними всі, а особливо студенти, які після зустрічі мали змогу ознайомитися з функціями кожної з новинок відомої компанії Кіno Flo.

ДЕКАНАТ:

Адреса: Київ, вул. Чигоріна, 14 (каб.25)

Режим роботи: ПН. - ПТ.: 08:30 - 17:30

Тел.: +38 (044) - 528 - 05 - 33

E-mail: ikitbtv@gmail.com

                     

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ФКіТБ:

Адреса: Київ, вул. Є.Коновальця 36Б ( 3 корпус, 3 поверх, 302 ауд.)

Режим роботи: ПН. - НД.: 08:00 - 20:00

Моб.: +38 (093) 280-03-89 Олена Миколаївна Венгер

Моб.: +38 (067) 294-29-97 Олександр Ілліч Балабан

Моб.: +38 (050) 220-93-19 Сергій Миколайович Гончарук

Факс: +38 (044) 285-85-27

E-mail: abiturient@knukim.edu.ua

                     

 
Карта (клацніть для збільшення)

Copyright © 2019 ФКіТБ КНУКіМ