+38 (093) 280-03-89+38 (067) 294-29-97ikitbtv@gmail.com

                 

10 прийомів зі зйомок кіно, про які не здогадується звичайний глядач

Кіновиробництво — це один великий феєричний фокус. То ж, які є фішки в кінематографі, про які навіть не здогадується простий смертний.

1) Базікаючі актори на тлі головних героїв насправді не розмовляють, а лише беззвучно ворушать губами (іноді вимовляють набір цифр 29, 341, 45, 119, 1311, 9, так як він дуже схожий на побутову мова). Все це від того, що будь-який звук буде чути в мікрофоні головних героїв. Тому сидять статисти безшумно, і навіть якщо потрібно поплескати, вони плескають, не з’єднуючи долоні.

Що стосується звуків, тут використовують все, що попадеться під руку. Приміром, страхітливий вереск назгулів у «Володарі кілець» — це звук тертя пластикової тарілки до склянки. А звукорежисери жахів обожнюють овочі (особливо кавун з капустою), так як вони чудово замінюють звук ламання кісток, протикання очей і т. д.

2) В остаточний варіант фільму потрапляють далеко не всі зняті за сценарієм сцени. Тому у деяких фільмів існує розширена версія, наприклад «Володаря кілець» з важливими сценами для справжніх фанатів триває майже на 3 години довше. А «чорнова» тривалість «Титаніка» становить майже 5 годин — для театральної версії довелося прибрати масу сцен, де персонажі розкриваються набагато глибше. Наприклад, капітан Сміт кричав у рупор шлюпкам повернутися до корабля, щоб підібрати більше людей, була сцена з врятованими на «Карпатії» і, звичайно ж, альтернативна кінцівка, яка надає фільму вже якийсь інший присмак.

3) Всі бачили загадковий зелений екран зі зйомок фільмів? Це хромакей. Знявши героя на його тлі, можна задати комп’ютеру команду «видалити всі зелені пікселі» і отримати зображення героя окремо. А далі розташовувати його на будь-якому тлі, який душі забажається. На зйомках хромакей може бути довільного кольору, але частіше всього використовують зелений, так як цього кольору немає в тоні людської шкіри, тому відокремити його легше.

4) Як знімають дітей у фільмах жахів — цікаве питання. Їм подають все у формі гри: побігати з лялькою, розлити червоний сік, подивитися на дядька і подібне. А в більшості випадків діти і не знають, що вони знімаються у фільмі жахів. На майданчику серед десятків людей нічого страшного не буває, все найстрашніше у вигляді спецефектів і музики додається вже на стадії постпродакшену. Візьмемо Денні Ллойда (хлопчик з «Сяйва» Кубрика): він дізнався, де знявся, лише в 16 років, подивившись повну версію фільму.

5) Грандіозні замки і міста майбутнього — це не завжди комп’ютерна графіка чи справжні декорації. Це великі мініатюри, або «бігіатюры», як називають їх декоратори.

6)Сцени в ліжку психологічно складні для акторів. Для цього їх переносять на кінець зйомок, коли актори вже здружилися. Їх багато разів репетирують в одязі, мінімізують кількість людей на знімальному майданчику, в крайньому випадку вдаються до допомоги «ліжкових дублерів» (наприклад, як у «Антихриста» Ларса Фон Трієра).

7) Знімати дзеркало і уникнути відображення в ньому камери теж складно. Але для цього теж є свої хитрощі. Наприклад, знімати під кутом: актор не дивиться на своє, а на відображення камери, тому в кадрі створюється ілюзія, що він дивиться прямо на себе.

Цікавий спосіб придумав Джеймс Кемерон у своєму другому «Термінаторі». Відображення грали сам Шварценеггер і близнючка Лінди Хемілтон, а персонажів по цей бік — дублер і сама Лінда Хемілтон.

8) Персонажі їдять, а актори в кадрі — ні. Через велику кількість дублів актори не можуть їсти при кожній спробі. Особливо якщо це сцена не легкого перекусу, а конкретної «жратви». Тому зазвичай їжу в кадрі жують, але не ковтають, а її залишки зникають у спеціальних відрах, що стоять поруч з артистами.

9) Якщо ж потрібно зобразити блювоту, то акторові фіксують збоку спеціальний мішечок з вівсянкою, спагеті або пюре, на який він натискає, активно відіграючи «проблеми зі шлунком».

10) Костюми можуть переходити з фільму у фільм. За визнанням актора Доуна Макхарга, костюм, який він носив у «Піратах Карибського моря», потім з’являвся в «Голодних іграх», «Залізній людині», «Нешвіллі» і «Необхідній жорстокості» .Взагалі костюмери виживають як можуть. Нещодавно художник по костюмах «Ігри престолів» розповіла, що для мантій Нічного дозору вони закупили безліч дешевих килимів з IKEA. У відповідь магазин навіть випустив жартівливу інструкцію, як перетворити килимок в плащ із серіалу.

#кнукім #кук #ікітб #фкітб #факультет_кіно_і_телебачення #інститут_кіно_і_телебачення #Поплавський #абітурієнт2018 #абітурієнт #зно #телебачення #кіно #київський_університет_культури #київський_національний_університет_культури_і_мистецтв #університет_щасливих_людей
#український_гарвард #місцещасливихлюдей

 

ДЕКАНАТ:

Адреса: Київ, вул. Чигоріна, 14 (каб.25)

Режим роботи: ПН. - ПТ.: 08:30 - 17:30

Тел.: +38 (044) - 528 - 05 - 33

E-mail: ikitbtv@gmail.com

                     

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ФКіТБ:

Адреса: Київ, вул. Є.Коновальця 36Б ( 3 корпус, 3 поверх, 302 ауд.)

Режим роботи: ПН. - НД.: 08:00 - 20:00

Моб.: +38 (093) 280-03-89 Олена Миколаївна Венгер

Моб.: +38 (067) 294-29-97 Олександр Ілліч Балабан

Моб.: +38 (050) 220-93-19 Сергій Миколайович Гончарук

Факс: +38 (044) 285-85-27

E-mail: abiturient@knukim.edu.ua

                     

 
Карта (клацніть для збільшення)

Copyright © 2019 ФКіТБ КНУКіМ