Інститут кіно і телебачення

Розмір має значення (I частина)

*До списку увійшли лише режисери повнометражних фільмів.

1. Джон Форд                                Кількість фільмів: 120

Джон Форд - це такий еталон режисера (Жан-Люк Годар так і називає його - «абсолютний режисер»). Він працював з жорсткою дисципліною, що дозволяла робити по 6 фільмів на рік, десятиліттями співпрацював з майже незмінною групою і акторським складом, знімав в аскетичній манері приблизно в одних і тих самих локаціях, але при цьому постійно знаходив нові грані наскрізних вічних тем. Мало хто з режисерів вніс великих вклад в формування національної американської культури, ніж Джон Форд, тому що левова частка його гігантської фільмографії - це вестерни, тобто екранізація ключового для США міфу. Причому цікаво, що Форд пройшов шлях від німого вестерна 10-20-х через класичний зразок жанру 30-50-х до «антивестерну» 60-х. Показовими картинами режисера можна назвати «Диліжанс», «Шукачів», «Людину, яка застрелили Ліберті Веланса», а також екранізацію Джона Стейнбека «Грона гніву».

2. Майкл Кертіц                   Кількість фільмів: 173

Рекордсменом за обсягом фільмографії, - серед голлівудських постановників є Майкл Кертіц. Той самий, що зробив «Касабланки» (і за неї ж отримав свій єдиний «Оскар»). Уродженець Будапешта, він зняв перший повнометражний угорський фільм. Надалі він працював в Угорщині і Німеччині і став одним з найбільших режисерів Європи. До моменту еміграції в США в 1926 році його фільмографія вже налічувала більше 60 картин. У Голлівуді Кертіц працював у всіх жанрах, включаючи нуар, вестерн, комедію і навіть мюзикли. Після успіху «Касабланки» режисер залишався серед топових постановників Голівуду і продовжував знімати по 3 картини на рік.

  1. Яків Протазанов                        Кількість фільмів: 62

Яків Протазанов, режисер досить цікавою творчої долі. Справа в тому, що в його великій фільмографії можна виділити як мінімум три різні періоди. Протазанов працював в дореволюційному кіно, емігрував і зняв кілька картин у Франції і в Німеччині, а потім повернувся в СРСР і став одним з провідних комедіографів і взагалі авторів «народного» кіно, опозиційного елітарного авангарду. Перший і останній період відзначені важливими для кіно картинами. «Пікова дама» і «Отець Сергій». «Аеліта» стала однією з перших вітчизняних фантастичних стрічок, а «Безприданниця» - еталоном екранізації літературної класики. Саме його картини принесли славу цілої низки радянських акторів: Ігорю Іллінському, Вірі Марецькій, Миколі Баталова.

#ікітб #фкітб #факультет_кіно_і_телебачення #інститут_кіно_і_телебачення #телебачення #кіно #київський_університет_культури #київський_національний_університет_культури_і_мистецтв #університет_щасливих_людей #український_гарвард #поплавський #університетзірок #кук #кнукім #poplavskiy #університет_культури #місцещасливихлюдей #український_гарвард #абітурієнт #абітурієнт2020 #конкурс #київ #україна#талановитим_вхід_без_черги

ДЕКАНАТ:

Адреса: Київ, вул. Чигоріна, 14 (каб.25)

Режим роботи: ПН. - ПТ.: 08:30 - 17:30

Тел.: +38 (093) 741-30-55

E-mail: ikitbtv@gmail.com

              

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ФКіТБ:

Адреса: Київ, вул. Є.Коновальця 36 ( 3 корпус, 3 поверх, 302 ауд.)

Режим роботи: ПН. - НД.: 08:00 - 20:00

Моб.:+38 (063) 470-92-39 Володимир Петрович Данилюк

Моб.: +38 (067) 294-29-97 Олександр Ілліч Балабан

Моб.:+38 (093) 035-88-17 Катерина Сергіївна Степаненко

E-mail: abiturient@knukim.edu.ua

              

 
Карта (клацніть для збільшення)

Copyright © 2016-2023 ФКіТБ

Розробка сайту: Dmytro Romankov