Інститут кіно і телебачення

Розмір має значення (II частина)

*До списку увійшли лише режисери повнометражних фільмів.

4. Альфред Хічкок                                      Кількість фільмів: 57

Якщо ім'я Джона Форда асоціюється з жанром, то ім'я Альфреда Хічкока - з прийомом. Майже у всіх своїх роботах режисер щедро використовував техніку саспенсу, нагнітання напруги і тривоги. Основні жанри, в яких працював Хічкок - це трилер, жахи і детектив, тобто формати, в яких саспенс особливо доречний. Режисер відрізнявся педантизмом і вмінням працювати швидко (причому в різних системах виробництва: британської, а потім голлівудської), що ні скасовувало тяги до експериментів. Наприклад, в «Мотузці» він зробив спробу імітувати однокадровий фільм, а дію «Вікна у двір» помістив, по суті, в одну кімнату. Розквіт робіт режисера, припав на середину 50-х - середину 60-х, коли Хічкок поспіль зняв таку класику, як «Головокружіння», «На північ через північний захід», «Психо», «Птахи» і «Марні» . Чи треба говорити, що якщо не вся фільмографія Хічкока, то вже ці фільми точно must-see.

5. Кендзі Мідзогуті                Кількість фільмів: 72

Фільмографія одного зі стовпів японського кіно Кендзі Мідзогуті налічує понад 70 картин. Їх характерна риса - аскетична і в той же час живописна манера зйомки (техніка «план-епізод») і сюжети навколо соціальних проблем або фольклорних мотивів. Мідзогуті, як це часто буває, недооцінювали на батьківщині, однак він отримував призи Венеціанського кінофестивалю, був улюбленим режисером представників французької «нової хвилі», а про його вплив на свою творчість говорили Орсон Уеллс, Андрій Тарковський і Мартін Скорсезе.

6. Інгмар Бергман                        Кількість фільмів: 62

Інгмар Бергман все життя поєднував роботу в театрі і кіно і на обох творчих фронтах був однаково продуктивний. У кіно він почав з постановки невеликих жанрових картин, а після десятиліття такого досвіду і завдяки касовому успіху зміг перейти до авторського формату. Перелом позначила «Сьома печать», зроблена в стислі терміни і на мізерні кошти, але перевернула світовий кінематограф. З подальших робіт чи не кожна ставала знаковою і збільшувала армію синефілів-мізантропів, люблячих міркувати про тлінність життя і страху смерті. Вуді Аллен один з таких.

#ікітб #фкітб #факультет_кіно_і_телебачення #інститут_кіно_і_телебачення #телебачення #кіно #київський_університет_культури #київський_національний_університет_культури_і_мистецтв #університет_щасливих_людей #український_гарвард #поплавський #університетзірок #кук #кнукім #poplavskiy #університет_культури #місцещасливихлюдей #український_гарвард #абітурієнт #абітурієнт2022#конкурс #київ #україна#талановитим_вхід_без_черги

ДЕКАНАТ:

Адреса: Київ, вул. Чигоріна, 14 (каб.25)

Режим роботи: ПН. - ПТ.: 08:30 - 17:30

Тел.: +38 (093) 741-30-55

E-mail: ikitbtv@gmail.com

              

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ФКіТБ:

Адреса: Київ, вул. Є.Коновальця 36 ( 3 корпус, 3 поверх, 302 ауд.)

Режим роботи: ПН. - НД.: 08:00 - 20:00

Моб.:+38 (063) 470-92-39 Володимир Петрович Данилюк

Моб.: +38 (067) 294-29-97 Олександр Ілліч Балабан

Моб.:+38 (093) 035-88-17 Катерина Сергіївна Степаненко

E-mail: abiturient@knukim.edu.ua

              

 
Карта (клацніть для збільшення)

Copyright © 2016-2023 ФКіТБ

Розробка сайту: Dmytro Romankov