1 - Трейлери не завжди анонсували вихід фільму в широкий прокат
Перші трейлери з'явилися ще в 1912 році. Англійське слово trail перекладається як "слід" – короткі ролики з коротким змістом фільму або просто його основними моментами з'являлися в кінці фільму. Але після закінчення фільму глядачі вставали і йшли, трейлери стали показувати в якості анонсу.
2 - Чому "мильна" опера
Зазвичай домогосподарки в 1930-х рр. в США дивилися серіали. А рекламні паузи під час трансляції були в основному виробники побутової хімії (мила, шампунів, пральних порошків). Тому спочатку в побутових розмовах, а потім вже і в професійному середовищі ці серіали стали називати саме "мильними" операми.
3 - Нестандартний Хічкок і його "Птахи"
Альфред Хічкок в 1963 році вирішив не ставити в кінці The End. Він хотів створити у глядача відчуття безперервного жаху і страху. З цією ж метою – щоб ще більше нас налякати – Хічкок відмовився від будь-якої музики у фільмі.
4 - Одна газета на весь Голлівуд
Одна і та ж газета ось уже хороших років сорок показується в різних фільмах. Газету надрукувала фірма Earl Hays Press, яка робить реквізит для голлівудських фільмів. Таким чином в кіно уникають часової прив'язки і позовів від реальних друкованих ЗМІ.
#ікітб #фкітб #факультет_кіно_і_телебачення #інститут_кіно_і_телебачення #телебачення #кіно #київський_університет_культури #київський_національний_університет_культури_і_мистецтв #університет_щасливих_людей #український_гарвард #поплавський #університетзірок #кук #кнукім #poplavskiy #університет_культури #місцещасливихлюдей #український_гарвард #абітурієнт #абітурієнт2021 #конкурс #київ #україна#талановитим_вхід_без_черги